O NÁKUPU KONTAKTY
× DOMŮ HLEDAT

Vybrané zboží vložte do košíku. Pokud spěcháte, můžete zkusit použít náš BLESKOVÝ NÁKUP (stručný seznam všeho zboží s jednoduchým vyhledáváním).
V košíku si můžete upravit objednané zboží.
V objednávce doplníte základní údaje a zvolíte si způsob dopravy a platby.
Můžete si vybrat mezi bezpoplatkovým osobním odběrem, doručením po Brně (poplatek 80,-Kč) nebo zasláním na libovolnou adresu v ČR, našim partnerem je Zásilkovna (s poplatkem od 55,-Kč).
Objednané zboží expedujeme pouze v pracovních dnech. O zpracování a odeslání Vaší objednávky Vás budemem kontaktovat mailem.
Zboži si vyzvednete v našem obchůdku, v pracovní dny mezi 9 a 18 hodinou, nebo jej doručíme na zadanou adresu.

O nákupu podrobněji

Způsob objednávání

Zboží si můžete objednávat prostředniuctvím našeo e-shopu. Pokud Vám z nějakého důvodu tento systém nevyhovuje či nefunguje, můžete poslat objednávku jako obyčejný email na naši e-mailovou adresu objednavky@3listek.cz nebo obchod3listek.cz.

Pokud Vám nevyhovuje ani tato možnost, můžete svoji objednávku předat telefonicky zavolat na telefonní číslo 776 028 806.

Dodací podmínky

Zboží obvykle expedujeme pouze v pracovních dnech a to do 24 hodin od obdržení obejdnávky, nejčastěji v den obdržení objednávky.

Dodací lhůta dále závisí hlavně na způsobu přepravy a dodání dopravce, kterým je Zásilkovna.cz, při zaslání na dobírku se jedná přibližně o dva až tři dny.

Zaslané balíky je možné doručit do zvoleného výdejního místa Zásilkovny, na určenou pobočku České pošty nebo na libovolnou adresu v ČR. Kromě toho zajišťujeme i rozvoz objednávek po městě Brně a to nejpozději následující pracovní den nebo podle domluvy. Ve výjimečných případech si vyhrazujeme právo i bez udání důvodu odmítnout poskytnutí této služby.

Při osobním odběru je možné vyzvednutí připravené objednávky během otevírací doby kamenného obchodu na adresa Štefánikova 23, Brno. O připravení zboží k odběru Vás budeme informovat e-mailem.

V případě, že některé zboží bude vyprodáno a nebudeme schopni Vaši objednávku vyřídit do 5 pracovních dní, budeme Vás kontaktujeme telefonicky nebo emailem.

Balíky o hmotnosti více jak 10 kg jsou doručovány pouze po předchozí domluvě.

Sazby poštovného

Jednotlivé sazby poštovného či poplatků za doručení jsou vždy uvedeny ve formuláři obejdnávek.

Uvedené ceny obsahují kromě poplatků za doručení i námi učtované balné ve výši 20 až 50 Kč podle objemu a hmotnosti objednávky.

Balíky o hmotnosti více jak 10 kg jsou doručovány pouze po domluvě a za zvlášních sazeb poštovného či poplatků za doručení, o kterých Vás budeme s předstihem informovat.

Způsob platby

Objednané zboží odesíláme na dobírku nebo proti úhradě bankovním převodem předem. Pookud si vyzvednete objednávky v našem kamenném obchodě, můžete pro platbu využít platební karty nebo hotovost. Při úhradě objednávky převodem na náš bankovní účet Vám bude zaslán email s platebními údaji.

Platbu je potřeba provést na bankovní účet č. 2400385666 / 2010, vedený u FIO Banky, a.s.

Potvrzení Vaší objednávky slouží jako podklad pro platbu, v případě, že by se něco před příchodem Vaší platby vyprodalo, rozdíl částky Vám vrátíme nebo Vás budeme kontaktovat.

Při platbě předem zboží odesíláme ihned po obdržení platby. Platbu je nutné zaplatit do 7 dní od data objednání.

Nebude-li částka připsána v tomto termínu, pošleme Vám upozornění a neuhradíte-li částku do dalších 7 dní, bude objednávka zcela zrušena.

Reklamace a odstoupení od Smlouvy

Zboží je možné reklamovat nebo vrátit dle stávajících platných norem. Před jakoukoliv reklamací nás prosím nejprve uvědomte telefonicky nebo emailem.

Odstoupit od Smlouvy, vrátit zboží, je možné bez udání důvodu do 14 dnů. tato možnost se ale nevztahuje se na všechny potraviny nebo další zboží specifikované zákonem. (bližší informace najdete zde) .

V případě reklamace nás prosím vždy neprodleně kontaktujte emailem nebo telefonicky. Díky tomu budeme schopni Vaši reklamaci vyřídit v co nejkratším termínu k Vaší spokojenosti.

Pro vrácení zboží bez udání důvodů akceptujeme pouze zboží, které je v neporušených, neotevřených obalech, přesně v té podobě, jak bylo expedováno od nás. Některé druhy zboží není možné vzít zpět!

Potraviny a kosmetiku po otevření je možné vracet jen s ohledem na důvodné reklamační podněty, jako jsou např. vady tohoto zboží výrobku).
Kosmetiku po otevření není možné vracet, reklamace na kosmetiku uznáváme co se týče kvalitativních vad, není však možné reklamovat kosmetiku či parfémy v případě, že nejste spokojeni s vůní apod. Takovéto zboží po otevření již nejsme schopni nijak prodávat a proto takovéto reklamace nelze uznat.

Na veškeré zboží poskytujeme záruku do doby minimální trvanlivosti zboží nebo datumu spotřeby (u potravin, čajů apod.) nebo dle platných norem (u ostatního zboží).

Reklamace na nedodané zboží, zboží omylem zaslané, špatně dodané nebo špatný počet uplatňujte ihned po převzetí, max. do dvou dnů emailem.

Prostudujte si i Obchodní podmínky či Poučení o právu na odstoupení od smlouvy .

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje vyplněné při odesílání objednávky, jsou evidovány pouze pro naši vlastní potřebu a nebudou za žádných okolností poskytnuty třetí straně. Každému registrovanému zákazníkovi můžeme zasílat automaticky email s novinkami, k čemuž odesláním objednávky dává zákazník souhlas.
Nebudete-li o zasílání dalších nabídek a informací mít zájem, je možné se jednoduše odhlásit, stačí poslat email pro odhlášení z odebírání novinek.



O obchodě
Kontakty
Kde nás najdete
Provozovatel obchodu
Napište nám
Informace pro Vás
Jak nakupovat
Doprava zboží
Platba za zboží
Upozornění
EET
Obchodní podmínky
Odstoupení od smlouvy